AdSense ssufian

Sunday, June 8, 2014

Jom cuba Air Madu MagneticAura

Semalam saya telah diperkenalkan oleh En. Adnan kepada produk Air Madu MagneticAura yang beliau telah hasilkan dan telah pun dipasarkan sebelum ini...

Sedapppp....

Magnetic Therapy Treatment
- produk awal yang dipasarkan oleh En. Adnan Melalui MagneticAura
Sebelum ni sebenarnya saya telah pun bantu En. Adnan buatkan website dan blog utk pasarkan produk asal
MagneticAura iaitu "Magnetic Therapy Treatment" dan lepas tu dah agak lama tak hubungi beliau sehingga lah saya dipanggil semula untuk bantu beliau dalam projek penterjemahan audio Al Quran dalam bahasa Melayu yang saya sedang siapkan sekarang...

Air Madu MagneticAura dalam TV dan Radio
 Katanya produk ni dah banyak masuk media tv, radio dan beberapa akhbar seperti Wanita Hari Ini dalam TV3, Nasi Lemak Kopi O TV9, Radio IKIM, Klasik FM, BERNAMA24 dan beberapa akhbar tempatan.

Alhamdulillah... Perniagaan En. Adnan dah semakin maju sekarang dan semakin mendapat kepercayaan dan sambutan... Teruskan En. Adnan!


Anyway sekarang saya bukan nak cerita tentang MagneticAura, En. Adnan, produk-produk MagneticAura... Kali ini saya sekadar nak bagitau saya sedang nak cuba Air Madu MagneticAura yang harapkan boleh bantu saya merawat masalah vertigo yang saya sedang hadapi sekian lama... Ini bukan nak promote tapi sebagai 'review' semata-mata...

Bercerita tentang Air Madu ni... Mula-mula rasa je pun dah sedap... Memang bila minum sekali tu rasa nak lagi...

Dan bila cerita tentang madu ni... dah terus takde was-was sebab madu ni memang dah disebut dalam Al Quran sebagai raja segala ubat atau penawar segala penyakit..
Surah An-Nahl 68-69 menceritakan perihal lebah dan madu yang boleh mengubat segala penyakit

Ramuan-ramuan lain yang ada dalam Air Madu Magnetic Aura ialah:
Ramuan dalam Air Madu MagneticAura

  • Madu (Honey)
  • Zaffaran (Zaffaran)
  • Air Zam Zam (Zam Zam Water)
  • Debunga Lebah (Bee Polen)
  • Air Alkali (Alkaline Water)
Diperkaya dengan tenaga gelombang aura

Maklumat Nutrisi dalam Air Madu MagneticAura

Benda ni kalau kita tak cuba kita tak tahu keberkesanannya....

Apa-apa hal pun kita kena berusaha termasuk berusaha merawat penyakit....

Jadi seperti yang disarankan, nampaknya sekarang ni saya tiada pilihan lain selain mencuba produk ini untuk 20 hari berturut-turut... Mudah-mudahan vertigo saya dapat sembuh asbab daripada usaha saya dan izin Allah melalui Air Madu MagneticAura ni... Insya Allah... Aminnn....
Nak tau berkesan atau tidak kena lah cuba dulu...
Khasiat-khasiat lain Air Madu MagneticAura

En. Adnan sendiri telah berjaya menurunkan berat badan dengan mengamalkan Air Madu MagneticAura

Kalau ada yang nak sama-sama mencuba dengan saya boleh lah hubungi / Telegram / Whatsapp saya di talian 019-3355399 

Atau kalau dah ada yang dah cuba dan nak order lagi Air Madu MagneticAura ni pun Insya Allah saya boleh tolong uruskan...

No comments:

Post a Comment