AdSense ssufian

Wednesday, January 27, 2016

Alhamdulillah... Semalam berkesempatan ke One Advisory Solution, Shah Alam berkenalan dgn brader2 otai dalam bidang pengurusan kewangan dan belajar tentang unit trust... Tuan Razwan (telah mempunyai 13 IFP)... Couch Isa... Tuan Afyan (IFP)... Terima kasih di atas ilmu² yang telah dikongsikan... Insya Allah sekarang semakin faham tentang peranan takaful sebagai TAK LEBIH daripada instrument income protection (takaful bukan lah financial instrument yg sesuai utk savings atau investment walau pun mmg ada produk2 sebegitu yg dikepilkan bersama² protection dalam produk2 takaful) Untuk investment sebenarnya lebih sesuai dapatkan produk dari syarikat² unit trust. Insya Allah... Dengan izin Allah lepas ni saya akan tawarkan produk2 unit trust pula selain daripada debt management (credit card) dan capital appreciation (properties) yang saya sedang buat sekarang... p/s: Insya Allah lepas ni saya akan berada di Shah Alam pada hari Selasa (petang / malam)... so sesiapa orang Shah Alam yang nak jumpa saya untuk berbincang berkenaan credit card restructuring dan unit trust investment boleh lah hubungi / Whatsapp saya di 0193355399 untuk set appointment.


via Instagram http://ift.tt/1NyLGU7

No comments:

Post a Comment