AdSense ssufian

Sunday, November 22, 2015

Usaha Tangga Kejayaan Dalam bisnes... Peringkat awal adalah peringkat menimba ilmu dan pengalaman sambil² tu kalau dapat duit boleh anggap ia sebagai bonus... Insya Allah semakin banyak 'engagement' yg kita lakukan dgn bisnes baru maka semakin mudah perjalanan kita ke arah kejayaan... Setelah melibatkan diri dalam bidang pengurusan kad kredit sebelum ini, Insya Allah sekarang saya sedikit demi sedikit melakukan 'engagement' dlm bidang properties / hartanah... Insya Allah... saya tak tau lagi apakah takdir yang akan berlaku kepada saya di masa akan datang... Yang saya tahu, saya mesti berusaha dari sekarang.... Doakan kejayaan saya Insya Allah... Amin... Success is a journey and not a destination... #kipidap #dongibap #success #property #properties #hartanah #realestate #rumah #berjaya #kejayaan #usaha


via Instagram http://ift.tt/1YmSV9O

No comments:

Post a Comment